reklama

Kde sa stala chyba?

V treskúcej zime stojím na Kamennom námestí čakajúc na električku, keď v tom zazriem a začujem vysoko hore spod kučeravých vlasov:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Ahoj.

- Čau.

- Už som o tebe veľa počula...

- Aj ja o tebe.

- Vraj poznáme rovnakých ľudí.

- Hej, hej. Je to možné.

- A ako inak?

- Je mi zima, momentálne.

- Veď vidím, respektíve nevidím, pod tou tvojou čiapkou a obrovským šálom.

- Veď vravím, že mi je zima.

- Počuj, ale máš pekný opasok. Asi nie si taká, akú som si ťa predstavovala.

- Hej, to môže byť. Ja som v celku niekým iným, kým sa zdám byť navonok.

- A nechceš byť mojou spriaznenou dušou?

- Hmm... Ako spieva Natasha Bedingfield : "There´s enough for everyone, but I´m still waiting in line..." Tak prečo nie? Ale neviem, či to bude také ľahké.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Ja si myslím, že áno. Veď si rozumieme. Predstavujem si to tak: Vymyslíme si vlastný jazyk, vlastné vtipy a narážky, ktorým nebude rozumieť nikto iný, iba my dve. Pozri, bude sranda. Keď sa napríklad povie "grahamový rožok", iba my budeme vedieť o čo ide, a ostatní budú z nás zmätení a nebudú chápať ničomu. A my sa na tom budeme baviť.

- A budeme mať spoločné pesničky, ktorých slová sa naučíme naspamäť a najkrajšie pasáže si budeme spievať vždy nahlas...?

- Áno.

- A vždy, keď ich budeme počuť, si na seba spomenieme, aj keď budeme od seba ďaleko?

- Presne to som myslela. A budeme si rozumieť aj bez slov, lebo keď sa v nejakej situácii pozrieme na seba, budeme vedieť, čo si ten druhý myslí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Zdá sa mi to nejaké ľahké... Kedy sa to všetko naučíme?

- A čo sa tam treba učiť? Nič sa neboj...

- Hmm...

- Myslíš, že tam je nejaký háčik?

- No neviem, ale bojím sa toho, že áno.

- Veď sa skús pozrieť na veci trošku naivne a nevinne.... Bude to v pohode.

- Čo ja viem? Keď ja som strašný realista v týchto veciach.

- Ja zase beriem veci tak, ako ich cítim...

- Čo to znamená?

- Bude to v pohode, pokiaľ zahráš svoju rolu správne.

- Čo znamená správne?

- No keď nebudeš robiť problémy.

- A keď nastane problém?

- Tak... Neviem. A prečo by mali nastať problémy?

- Čo ak zistíme, že si nerozumieme?

- Čo to hovoríš za blbosti? Veď si rozumieme...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Možno je to len zdanie, ktoré klame.

- Chceš povedať, že sa navzájom len klameme?

- Neviem. Možno. Prečo máš zmraštené čelo?

- Robíš veci príliš komplikovanými. Nepáči sa mi to. Vieš čo? Zabudni na našu debatu... Ide mi električka. Musím ísť. Čau!

Mária Špesová

Mária Špesová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek v neustálom boji so svojimi dvoma hnacími motormi. A to s pokorou, ktorú tak úpenlivo hľadám a pýchou, ktorá ma predsa vždy doženie. Zoznam autorových rubrík:  básneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu